14 Ağustos 2015 Cuma

Roman Taslakları 3

Bunların topu orospu. Babanı bıraktığımda, Jack'in rüzgarına kapılıp Hindistan'a kaçtığımda sen daha on yaşındaydın. Okumayı sökmüştün, dertsiz bir çocuktun. En azından ben kendime bunu söylemeyi seçmiştim. Herkes babana kol kanat gerdi. Hepsi onun yanında durdu. Ben orospu oldum. Orospu nedir bilir misin? Kocalı kocasız tüm orospular tahta kuruları gibi döküldü ortaya benim bıraktığım enkazın ardından. Hepsi dört elle sarıldılar sana, babana. Senin sürüyle teyzen oldu. Seni sevdiler, yemekler pişirip karnını doyurdular, babanı teselli ettiler, benim orospuluğumu konuşup kendilerini erdemli kıldılar. Kendi evliliklerinden kaçacak cesaretleri olmayınca, benim boşluğuma sığındılar. Hepsi de sığdılar oraya. Kayıp ruhlarına ilaç oldunuz. Kendi boşluklarını sizinle doldurmaya çalıştılar. Kaç tanesi bacaklarını açmıştır babana kim bilir. Erkek ruhunun parçalarını bırakır kadında, kurtulur onlardan, rahatlar. Kadın toplar. İçine yığar. O kadar ruh parçası toplarki sonunda kendi ruhu yok olur, ezilir. Çocuk dediğin o ruhun aynasıdır. İçinden çıkar, kimleri, neleri topladığını sana gösterir. En son ruhunu kime sattığını anlatır. Sen kızım benim ruhuma topladıklarımsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder