1 Temmuz 2012 Pazar

7:20 Kadıköy Beşiktaş Vapuru

7:20 Kadıköy Beşiktaş vapuru. Vapur yol aldı. Simsiyah saçları mavi kolsuz bluzünün açık bıraktığı omuzlarına dökülüyor. Gözlerine mavi boya çekmiş, dudaklarına kırmızı. Altına bir kot pantalon giymiş. Kucağında çantası, sırtı dik, pencereden bakıyor, bekler gibi. Ayağında dolgu topuklu kanvas ayakkabılar.

7:20 Kadıköy Beşiktaş vapuru. Saçlarıma sprey sıkmıştım sabah, düşmesinler diye. Makyajım tam, gözlerimde kalem, yanaklarımda allık, dudaklarımda hafif bir ruj. Üzerimde eğitime uygun siyah pantalon, beyaz gömlek. Karşımda oturan 3 kadını izliyorum, diğer tüm yolcuları izlediğim gibi. Ayağımda dolgu topuklu, eğitimde 12 saat ayakta durmaya uygun ayakkabılar. Öğretmen ayakkabısı diye satmıştı satıcı bunları bana.

7:21 Kadıköy Beşiktaş vapuru. İp ince mavi elbiseli kadın çantasından ten rengi yüksek topuklu ayakkabı çıkartıyor, yere koyuyor. Hızlı hareketlerle mavi babetlerinden pedikürlü ayaklarını çıkartıyor...Gazete okuyan kadının gözleri okuduğu satırlardan yerdeki topuklu ayakkabılara kayıyor...Pencereden bakan kadın kafasını yere indirilen ayakkabılara çeviriyor...ben gözlerimi kadının ayaklarından ayakkabılarından ayırmadan arsızca izliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder